PKN
Protestantse Gemeente Callantsoog

Huwelijkssluiting

In het huwelijksbootje?

In onze mooie oude (gerestaureerde) kerk kan het burgerlijk huwelijk voltrokken worden, evenals andere wettelijke samenlevingsverbanden.

Wilt u een burgerlijk huwelijk en daarbij een kerkelijke inzegening, dan kan dat nu ook op één locatie.

Met onze trouwcommissie spreekt u uw wensen door en de mogelijkheden die wij te bieden hebben om zo de voorwaarden te scheppen voor uw feestelijke verbintenis.

Voor informatie kunt u zich wenden tot:
Eltjo en Corine Hoogenraad - tel. 0224-57309 of

---------------------------------------------------------------------

Ingekomen bericht van de familie Weisz.
(Van de redactie: de familie Weisz woont in Amersfoort, en is al jarenlang bijzonder trouw aan onze kerk in Callantsoog - vakantiegasten)
                                                 Bruidspaar Johan en Janita Weisz
                                                 18-08-2017
Bericht van de familie Weisz:
Wonen in Amersfoort en trouwen in Callantsoog!
Wat een verrassing was het voor ons, toen onze zoon met de mededeling kwam dat hij wilde gaan trouwen in Callantsoog! Vanaf zijn derde jaar hebben we met ons gezin ieder jaar in Callantsoog vakantie gevierd, en ook  de aanstaande vrouw  van onze zoon was direct verliefd op dit mooie kustdorp!
De trouwdag op 18-08-2017 was een feest! Om 19.30 uur werd het huwelijk ingezegend door de eigen predikant van het bruidspaar uit Amersfoort. Het was een indrukwekkende dienst, in dat mooie, kleine kerkje van Callantsoog. U begrijpt dat Callantsoog voor ons weer extra betekenis heeft gekregen!
Hartelijke groeten,
Familie Weisz, Amersfoort

===========================================================

Op 26 augustus 2011 werd in de kerk het huwelijk voltrokken van Eline en Geert.

Ambtenaar van de burgerlijke stand was mevrouw Schoon, moeder van de bruidegom.

Met toestemming van het bruidspaar en de fotografe volgen hieronder een paar foto's van de plechtigheid.

(copyright Joek Slijkerman)

Bruidspaar Eline Schilder en Geert Schoon